Pretvori Binarni (osnova 2) v hex (Binarni (osnova 2) v Šestnajstiški --- heksadecimalni (osnova 16))
- Izberite pravo kategorijo s seznama, v tem primeru 'Številski sistem'.
- Nato vnesite vrednost, ko jo želite pretvoriti. Osnovne aritmetične funkcije: seštevanje (+), odštevanje (-), množenje (*, x), deljenje (/, :, ÷), eksponent (^), kvadratni koren (√), oklepaji in π (pi) so trenutno dovoljeni.
- S seznama izberite enoto, ki ustreza vrednosti, ki jo želite pretvoriti, v tem primeru 'Binarni (osnova 2)'.
- Nato še izberite enoto, v katero želite pretvoriti vrednost, v tem primeru 'Šestnajstiški --- heksadecimalni (osnova 16) [hex]'.
- Ko se prikaže rezultat imate možnost, da ga zaokrožite na določeno število decimalnih mest, kadar je to smiselno.
Izkoristite celoten razpon zmogljivosti tega kalkulatorja enot
S tem kalkulatorjem lahko vrednost, ki jo želite pretvoriti, vnesete skupaj z izvirno mersko enoto; na primer '685 Binarni (osnova 2)'. V takšnem primeru lahko uporabite polno ime enote ali njeno okrajšavo Kalkulator nato določi kategorijo merske enote, ki jo želite pretvoriti, v tem primeru 'Številski sistem'. Nato pretvori vneseno vrednost v vse ustrezne enote, ki jih pozna. Na seznamu rezultatov boste zagotovo našli tudi pretvorbo, ki ste jo iskali. V nasprotnem primeru lahko vrednost, ki jo želite pretvoriti, vnesete tudi kot sledi: '55 Binarni (osnova 2) v hex' ali '91 Binarni (osnova 2) je koliko hex' ali '82 Binarni (osnova 2) -> Šestnajstiški --- heksadecimalni (osnova 16)' ali '10 Binarni (osnova 2) = hex' ali '64 Binarni (osnova 2) v Šestnajstiški --- heksadecimalni (osnova 16)' ali '19 Binarni (osnova 2) je koliko Šestnajstiški --- heksadecimalni (osnova 16)'. V tem primeru kalkulator prav tako nemudoma ugotovi, v katero enoto želite pretvoriti izvirno enoto. Ne glede na to, katero možnost uporabite, na ta način prihranite nepraktično iskanje ustrezne objave na dolgih seznamih s številnimi kategorijami in nešteto podprtimi enotami. Za vse to poskrbi kalkulator, ki opravilo zaključi v manj kot delcu sekunde.
Poleg tega kalkulator omogoča uporabo matematičnih izrazov. Posledično lahko skupaj izračunate več števil, kot na primer '(55 * 82) Binarni (osnova 2)'. Prav tako pa lahko neposredno v pretvorbi združujete različne merske enote. To bi bilo lahko na primer videti tako: '1 Binarni (osnova 2) + 28 Šestnajstiški --- heksadecimalni (osnova 16)' ali '10mm x 37cm x 64dm = ? cm^3'. Merske enote, ki jih združite na ta način, morajo soditi skupaj ter biti smiselne v povezavi z zadevno kombinacijo.
Uporabite lahko tudi matematične funkcije sin, cos, tan in sqrt. Primer: sin(π/2), cos(pi/2), tan(90°), sin(90) ali sqrt(4).
V primeru, da poleg 'Številk v znanstvenem zapisu' dodate kljukico, bo odgovor prikazan kot eksponenten. Na primer 1,447 012 332 511 2×1020. V tej obliki zapisa bo številka razčlenjena na eksponent, tukaj 20 ter na dejansko število, tukaj 1,447 012 332 511 2. Pri napravah z omejenimi možnostmi prikazovanja števil, kot so na primer žepni kalkulatorji, se uporablja tudi način zapisa števil 1,447 012 332 511 2E+20. Še posebej je zaradi tega lažje brati zelo dolge in kratke številke. V primeru, da na to mesto niste dodali kljukice, je rezultat prikazan na običajni način zapisovanja števil. Pri zgornjem primeru bi bil zapis videti kot sledi: 144 701 233 251 120 000 000. Neodvisno od prikaza rezultatov je največja natančnost tega kalkulatorja 14 mest. To bi moralo biti dovolj natančno za večino uporab.