Pretvori as v ps (Atosekunda v Pikosekunda)
- Izberite pravo kategorijo s seznama, v tem primeru 'Čas'.
- Nato vnesite vrednost, ko jo želite pretvoriti. Osnovne aritmetične funkcije: seštevanje (+), odštevanje (-), množenje (*, x), deljenje (/, :, ÷), eksponent (^), kvadratni koren (√), oklepaji in π (pi) so trenutno dovoljeni.
- S seznama izberite enoto, ki ustreza vrednosti, ki jo želite pretvoriti, v tem primeru 'Atosekunda [as]'.
- Nato še izberite enoto, v katero želite pretvoriti vrednost, v tem primeru 'Pikosekunda [ps]'.
- Ko se prikaže rezultat imate možnost, da ga zaokrožite na določeno število decimalnih mest, kadar je to smiselno.
Izkoristite celoten razpon zmogljivosti tega kalkulatorja enot
S tem kalkulatorjem lahko vrednost, ki jo želite pretvoriti, vnesete skupaj z izvirno mersko enoto; na primer '678 Atosekunda'. V takšnem primeru lahko uporabite polno ime enote ali njeno okrajšavouporabite lahko na primer 'Atosekunda' ali 'as'. Kalkulator nato določi kategorijo merske enote, ki jo želite pretvoriti, v tem primeru 'Čas'. Nato pretvori vneseno vrednost v vse ustrezne enote, ki jih pozna. Na seznamu rezultatov boste zagotovo našli tudi pretvorbo, ki ste jo iskali. V nasprotnem primeru lahko vrednost, ki jo želite pretvoriti, vnesete tudi kot sledi: '75 as v ps' ali '62 as je koliko ps' ali '13 Atosekunda -> Pikosekunda' ali '50 as = ps' ali '87 Atosekunda v ps' ali '25 as v Pikosekunda' ali '99 Atosekunda je koliko Pikosekunda'. V tem primeru kalkulator prav tako nemudoma ugotovi, v katero enoto želite pretvoriti izvirno enoto. Ne glede na to, katero možnost uporabite, na ta način prihranite nepraktično iskanje ustrezne objave na dolgih seznamih s številnimi kategorijami in nešteto podprtimi enotami. Za vse to poskrbi kalkulator, ki opravilo zaključi v manj kot delcu sekunde.
Poleg tega kalkulator omogoča uporabo matematičnih izrazov. Posledično lahko skupaj izračunate več števil, kot na primer '(86 * 24) as'. Prav tako pa lahko neposredno v pretvorbi združujete različne merske enote. To bi bilo lahko na primer videti tako: '12 Atosekunda + 49 Pikosekunda' ali '61mm x 98cm x 36dm = ? cm^3'. Merske enote, ki jih združite na ta način, morajo soditi skupaj ter biti smiselne v povezavi z zadevno kombinacijo.
Uporabite lahko tudi matematične funkcije sin, cos, tan in sqrt. Primer: sin(π/2), cos(pi/2), tan(90°), sin(90) ali sqrt(4).
V primeru, da poleg 'Številk v znanstvenem zapisu' dodate kljukico, bo odgovor prikazan kot eksponenten. Na primer 5,854 814 761 536 ×1020. V tej obliki zapisa bo številka razčlenjena na eksponent, tukaj 20 ter na dejansko število, tukaj 5,854 814 761 536. Pri napravah z omejenimi možnostmi prikazovanja števil, kot so na primer žepni kalkulatorji, se uporablja tudi način zapisa števil 5,854 814 761 536 E+20. Še posebej je zaradi tega lažje brati zelo dolge in kratke številke. V primeru, da na to mesto niste dodali kljukice, je rezultat prikazan na običajni način zapisovanja števil. Pri zgornjem primeru bi bil zapis videti kot sledi: 585 481 476 153 600 000 000. Neodvisno od prikaza rezultatov je največja natančnost tega kalkulatorja 14 mest. To bi moralo biti dovolj natančno za večino uporab.